Till Bashment.

Först och främst, tack för att du ger min blogg mer trafik, svårt att komma igång med sådant här.

Men-men. Jag såg din kommentar på min recension av Suburban Knights, jag quotar.

"Postat av: bashment

sv, hahha så du är avis påfilmen då eller ?, se? aint same shit so shut the fuck up

2011-07-07 @ 19:43:47
URL: http://bashment.blogg.se/"


Jag svarade, men jag tvivlar på att du läste då du är fullt upptagen med din egen blogg. Så här kommer mitt svar igen:

------------------------------------------------------------------------------

Nej Bashment, jag är inte avundsjuk.

Du har åsikten att klagomål=avundsjuka, jag tror inte på detta alls, tycker det är skit. Anledningen till att jag använde det argumentet mot dig på din blogg var för att du själv använde den mot andra genom att säga att man inte ska klaga för då är man avundsjuk, följt av att gorma om att Lady Gaga är så ful.

Förresten, jag gillade filmen, 4/5 är en rätt bra poäng. Så hur är det ett klagomål? Om du menade Transformers recensionen, så är det en annan sak, men det var inte där kommentaren låg. Men även om du menade Transformers så är jag inte avundsjuk, om något är jag glad att jag inte har mitt namn associerat med produktionen av den katastrofen. Visst, jag är avundsjuk på pengarna den drar in, men jag hade hatat filmen lika mycket även om den floppat och ingen gått och sett den, så poängen du försöker argumenterar existerar inte ens.

Man kan klaga utan att vara avundsjuk och du har all rätt att klaga på Lady Gaga. Men om du först säger att folk inte ska klaga, sen försöker försvara ditt eget klagande med "det är en åsikt" så är du, helt enkelt, ignorant. Ledsen Bashment, tack ännu en gång för trafiken som jag kanske fick från din blogg, men dina argument är lika tomma som mitt intresse att skriva mer om detta för tillfället.

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Niles

Tror att de ljudisolerat ganska bra... Plus att det ligger hus ivägen. Ligger redan ett hotell mot landningsbanan och har inte hört att det är något problem.

2011-07-09 @ 14:13:27
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0