Harry Potter recensions-a-ton!

Okej, har nu förberett mig. Senare idag (Söndag) så börjar jag se om Harry Potter filmerna samt ser de jag inte sett för första gången, ska försöka få upp en recension varje natt från och med då.

Så om allt går som planerat:
Måndag - Harry Potter och De Vises Sten
Tisdag - Harry Potter och Hemligheternas Kammare
Onsdag - Harry Potter och Fången från Azkaban
Torsdag - Harry Potter och den Flammande Bägaren
Fredag - Harry Potter och Fenixorden*
Lördag - Harry Potter och Halvblods Prinsen
Söndag - Harry Potter och Dödsrelikerna Del 1 och 2**

Allt kommer postas här. Kan ju avslöja för dom som inte vet att jag inte sett längre än de fem första filmerna och inte läst längre heller, försökte läsa den sjätte boken och hatade den. Men vi får se vad som händer.

*Kan skjutas upp en dag pga. min födelsedag
**Del 2 kan komma upp tidigare ifall jag får ett bättre biotillfälle eller senare ifall biotillfället blir sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0