Dayviews är ett totalt skämt.

Ha-ha-ho-hi-ha-ho-ha.

Jag är nu en varning ifrån konto-avstängning och ligger under granskning på Dayviews.com, vet ni varför? För någon annan hotade folk.

Jag fann en nolla som hade någon löjlig text följt av "kopiera in detta på din dayview annars kommer din mor dö i natt". Då "hot" är emot Dayviews regler anmälde jag bilden och fick svar av admin-stolpskotte Qwizling att det inte bröt mot reglerna alls.

Så jag ifrågasatte detta, jag fick dock inget svar så jag lade upp konversationen på min Dayview då det var relaterat till sidans regler och sekretess, kände att det borde gå som offentlig information. Sen blev bilderna borttagna.

Så jag berättade att bilderna blev borttagna, då blev det borttaget. Så jag sa att jag inte fattar detta och så skickade jag det här mailet:

"Okej, kan jag få veta vilken regel? (som jag bröt)

Jag gjorde inga direkta påhopp under texten utan gav bara fakta baserad på handlingarna du utfört sedan igår som har direkt koppling till Dayviews egna regel-system och är därav offentligt material på sidan."


Detta följdes upp av Qwizling McFartturd som sa:

"Om vi hittar någon mer som är kränkande emot någon av oss tjänstemän här, kommer ditt konto att raderas.

Tänk på vad du lägger upp och vad du skriver. Ditt konto ligger nu under granskning.

Med Vänlig Hälsning
Dayviews Support Team"


Det där "Vänlig Hälsning" gör en så jävla förbannad så det inte är klokt, jag svarade:

"Hur kränkte jag er? Ni kränker ju mig som inte låter mig informera folk om hur reglerna tydligen inte fungerar, varför vägrar ni svara på simpla frågor?

Jag anmälde en kille som rakt ut skrev texten "annars kommer er mor dö i natt" för hot, ni säger att han inte bryter mot reglerna, jag ifrågasätter det, och då så är jag kränkande?"


Jag lade också upp en följande text på min offentliga Dayview:

"Då jag inte kan nämna någon vid namn och inte heller screen-capa mina konversationer tänker jag bara skriva en kort text med den här bilden som inte innehåller något av intresse alls bortom en relativt simpel logotyp som alla redan ser i vänstra hörnet.

Tydligen har jag varit kränkande mot tjänstemännen på Dayviews, så jag ber om ursäkt för detta. Jag vet inte vad jag sa som var kränkande, men tydligen var det så och jag bröt mot reglerna. Mitt konto är nu under "granskning" så jag tänker inte ta en risk till för då åker alla mina fina recensioner bort härifrån och jag orkar inte göra en backup idag.
"


Jag kan berätta en sak. De har inte svarat på mina frågor och de har inte svarat på min förlåtelse.

Detta är för att Dayviews nissarna, särskillt Qwizling von Pedorape, är helt tappade bakom närmsta sopbil i termer av intelligens och förnuft.

Så för att avsluta:
Om du hotar någons familj till livet = Ok!
Om du tycker att regler borde få diskuteras = Trakasseri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0